piątek, 27 czerwca 2014

Spring rolls wersja FIT


Zdjęcie może nie jest zachwycające ale danie owszem. Lekkie, pożywne dla mięsożerców i tych co lubią warzywa :) Można wykorzystać dowolne ulubione ja akurat miałam w lodówce ogórka, paprykę, pomidorki i kapustę. Dodałam kurczaka w sosie sojowym i obiad gotowy.

Składniki na około 12 szt.:

  • 12 porcji papieru ryżowego dużego
  • ok. 1/4 małej główki młodej białej kapusty
  • 6 pomidorków cherry
  • 1 duży ogórek gruntowy
  • 1 papryka czerwona
  • 200g piersi z kurczaka
  • przyprawy: sos sojowy ciemny, tymianek, grill ziołowy (można użyć innych ale polecam dodać sos sojowy)


Kurczaka pokroiłam w drobne paski, przyprawiłam i usmażyłam.

Ogórka i paprykę pokroiłam w słupki (cienkie i niezbyt długie), pomidorki na cztery plasterki i każdy jeszcze na pół.

Kapustę drobno posikałam na cieniuteńkie paseczki.

Papier ryżowy na 2s namaczamy w letniej wodzie. Odstawiamy na deskę żeby zrobił się miękki.
Nakładamy ok. 1 łyżkę farszu ( ja nie mieszałam wszystkiego tylko podzieliłam składniki na "górki" i z każdej części brałam po trochę na papier ryżowy, ale spokojnie można całość wymieszać w misce i nakładać) na jeden brzeg papieru.

Zawijamy najpierw boki a potem rolujemy tak jak opisano poniżej ;)


Można zajadać na zimno.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz