piątek, 13 czerwca 2014

Fit surówka z młodej białej kapusty


Znalezione gdzieś wśród przepisów na fit sałatki. Bardzo polecam tą propozycję na II śniadanie! Jest idealna.

Składniki możecie sobie spokojnie zmodyfikować. Ja też dodałam do tego co znalazłam marchewkę i zrezygnowałam z oliwy. Ważne jest żeby użyć młodej kapusty bo ze "starą" nie będzie już taka smaczna.

Składniki:

  • 1/2 małej główki małej kapusty ( ja użyłam 1/4 dużej "głowy":)
  • 1 marchewka
  • 1 papryka
  • 1 pomidor
  • 7 rzodkiewek
  • 1 ogórek zielony
  • szczypiorek
  • pieprz, sól
  • 1 łyżka oliwy z oliwek



Kapustę siekamy w drobne paski.
Pomidora i paprykę kroimy w kostkę.
Ogórka, marchewkę i rzodkiewkę trzemy na tarce na "dużych oczkach".
Siekamy drobno szczypiorek.

Wszystkie składniki mieszamy, doprawiamy i polewamy oliwą.


2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że taka surówka byłaby świetnym lekkim dodatkiem do dań z grilla.

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak, myślę że to doskonały pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń