wtorek, 24 czerwca 2014

Mini serniczki oreo


Pomysł zaczerpnięty z niezawodnego bloga kulinarnego Moje Wypieki. Ja swoich nie podałam ze śmietaną pokruszyłam tylko oreo i to już przed pieczeniem.

Składniki:
  • 15 oreo + 6 pokruszonych
  • 500g twarogu (3-krotnie zmielonego)
  • pół szklanki drobnego cukru
  • pół szklanki kwaśnej śmietany ( użyłam 12%) 
  • 1 białko 
  • 1 jajko
  • 1 płaska łyżka skrobi ziemniaczanej
  • 1 łyżka ekstraktu z wanilii (domowy przepis)

Wszystkie składniki muszą być w temperaturze pokojowej.

Ser dokładnie wymieszać ze wszystkimi składnikami ( mikserem na wolnych obrotach i niezbyt długo).

Przygotować 15 silikonowych foremek (można wżyć papilotek) i do każdej na spód włożyć 1 oreo. 

Nałożyć do każdej masę serową. I pokruszyć oreo.

Wkładamy do piekarnika 160st C na 20-30 min. Masa serowa powinna się ściąć z wierzchu.

Ostudzić i włożyć do lodówki na ok 5h.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz