wtorek, 3 czerwca 2014

Pieczony łosoś ze szpinakiem i migdałami


Kolejna odsłona mojego ukochanego łososia ;) Przepis znalazłam gdzieś w kuchni lidla, zamieniłam jednak orzechy włoskie na płatki migdałowe.
Polecam podawać z makaronem jak dla mnie idealny do łososia. 

Składniki:
  • ok. 300g filetu z łososia
  • 500g świeżego szpinaku (liście)
  • płatki migdałowe
  • sól, pieprz
  • ząbek czosnku

Dodatkowo:
  • makaron penne
  • pomidorki koktajlowe

Mnie taka ilość ryby wystarcza na dwie porcje. Więc kroję na pół.
Nie lubię skóry więc ją odkroiłam. Łososia przyprawić solą i pieprzem i smażyć (najlepiej na oleju rzepakowym) z obu stron.

Szpinak wrzucamy na patelnię i "gotujemy" ok 2-3 min. Ja doprawiłam przeciśniętym ząbkiem czosnku i odrobiną soli.

Płatki migdałowe można podsmażyć na suchej patelni by były chrupiące. Ja chciałam jak najszybciej obiad więc pominęłam ten krok a i tak było pycha! :) 

Na filet kładziemy ciepły szpinak i posypujemy migdałami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz