niedziela, 13 kwietnia 2014

Jajka faszerowane awokado


Doskonały przepis na wielkanocny stół! ;) Jajka faszerowane avocado do doskonały sposób na urozmaicenie wielkanocnego króla czyli jajka :) Łatwe do przyrządzenia więc koniecznie musicie spróbować!

Składniki:

  • 4 jajka
  • 1/2 avocado
  • 1 ząbek czosnku
  • szczypiorek
  • 3 łyżki majonezu ( można wymieszać z jogurtem naturalnym będzie bardziej fit)
  • 2 łyżeczki soku z limonki
  • sól i pieprz do smaku
  • dowolne kiełki (u mnie rzodkiewki)


Jaja ugotować na twardo, przekroić na pół i delikatnie wydrążyć za pomocą małej łyżeczki żółtko (które dodamy do farszu).

Avocado przekroić na pół, pozbyć się pestki, obrać i pokroić w kostkę.
Czosnek i szczypiorek drobno posiekać.

Do miski wrzucamy żółtko, avocado, czosnek, szczypiorek sok z limonki, majonez/jogurt (możecie dodać mniej lub więcej majonezu) dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku. Nakładamy na jajka.

U mnie podane z kiełkami rzodkiewki i świeża bagietką ;)



2 komentarze:

  1. Twój przepis spadł mi z nieba, bo właśnie szukałam inspiracji na świąteczne jajka faszerowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) ja stwierdziłam że trzeba zrobić próbę przed śniadaniem wielkanocnym ;)

    OdpowiedzUsuń