środa, 30 lipca 2014

Cukinia faszerowana kaszą jaglaną





Gotowanie w takiej temperaturze to wyzwanie :) Dziś na obiad cukinia faszerowana kaszą jaglaną. Długo myślałam nad tym czym wypełnić cukinię i doszłam do wniosku że czas wykorzystać kurki :D
Dorzuciłam kurczaka, suszone pomidory i obiad gotowy. Moja cukinia jest surowa bo taką lubię najbardziej ale można ja podgotować lub podpiec w piekarniku jeżeli lubicie miękką.

Składniki:
  • 2 cukinie
  • 1/2 szklanki kaszy jaglanej
  • 6 pomidorów suszonych
  • 150g kurek
  • 200g piersi z kurczaka
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 cebuli
  • przyprawy: do kurczaka, oregano, świeżo mielona sól i pieprz
  • olej rzepakowy 

Cebulę i czosnek posiekać i podsmażyć na patelni następnie dodać pieczarki pokrojone na drobne kawałki i wszystko razem smażyć aż grzyby będą gotowe(przyprawić solą i pieprzem).

Kurczaka pokroić  w kostkę 1x1, przyprawić i podsmażyć.

Kaszę jaglaną ugotować wg przepisu.

Wszystkie składniki na farsz wymieszać w misce - nie zapomnijcie o suszonych pomidorach (pokroić w kostkę).

Cukinie wydrążyć. I napełnić farszem.

Można podawać z majonezem, dipem czosnkowym ;)



1 komentarz: