piątek, 9 maja 2014

Naleśniki z bananami i domową czekoladą ;)



Mój debiut naleśnikowy! Odkryłam ten przepis chyba jak miałam 15 lat! Idealny duet banana i czekolady :) Ulubione danie M. Zaznaczam, że z dodatkiem zwykłej czekolady nie smakują tak wyśmienicie jak z czekolada mojej mamy :D BananoweLove!!!

Naleśniki zawsze robię na oko. Pierwszy raz postanowiłam "zbadać" ich proporcje ;)


Składniki:
  • 200ml wody
  • 200ml mleka
  • 1 jajko
  • 350g mąki
  • 1 łyżeczka cukru
  • 3 łyżki oleju + 1 do smażenia
Dodatkowo:

Wszystkie składniki mieszamy w misce i smażmy naleśniki. Ja lubię cieniutkie takie które nie ociekają tłuszczem. Dlatego ciasto z podanego przepisu powinno być raczej rzadkie.

Pierwszego naleśnika smażę na mocno rozgrzanej patelni z 1 łyżką oleju. Pozostałe już bez tłuszczu.
Mam patelnię specjalną do naleśników jest cieniutka i ciasto nigdy nie przywiera.

Banana kroimy w plasterki, układamy na jednym brzegu i zwijamy rulonik. 
Polewamy czekoladą domową klik lub rozpuszczoną w gorącej kąpieli czekoladą itp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz