poniedziałek, 2 marca 2015

Krem z kukurydzy



Kolejny lekki krem do kolekcji przepisów. Mnie smakował bardziej ten z groszku a Mężowi z kolei ten kukurydziany. Polecam spróbować każdego.


Składniki:

  • 2 puszki kukurydzy
  • 1 i 1/2 litra bulionu
  • gałka muszkatołowa
  • imbir
  • sól


Kukurydzę wrzucamy do bulionu gotujemy 10 min.

Całość blenderujemy. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem czy tak ogólnie bywa, ale skórki s kukurydzy nie dały się rozdrobnić.

 Drażniła mnie ta konsystencja więc przelałam krem przez siko i pozbyłam się ich.

Przyprawiamy do smaku gałką i imbirem.

Można podawać z grzankami, groszkiem ptysiowym lub zagryzać bułką ;)

4 komentarze:

  1. prosta, świetna zupa! takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, trochę mi przypomina zupę z dyni :) Kremu z kukurydzy nigdy nie jadłam i koniecznie muszę spróbować :):)

    OdpowiedzUsuń