sobota, 12 marca 2016

Bananowe pancakes z czekoladowymi dropsami




Mniam! Bananowe i jeszcze do kuleczkami czekoladowymi! Pyszne placuszki które każdy polubi a dzieciaki na pewno ;) Jest to szybka śniadaniowa alternatywa dla każdego. Nadają się do ogrzewania najlepiej smakują świeże i nie trzeba im żadnych dodatków ;)

Składniki:

  • 1 szklanka mleka
  • 250g mąki
  • 3 łyżki miodu
  • 2 jajka
  • 4 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej


Dodatkowo:

  • 1/2 szklanki chocolate chips/dropsów czekoladowych
  • 1 banan (przekrojony wzdłuż na pół i pokrojony na plasterki)


Wszystkie składniki na placuszki mieszamy aby powstała jednolita masa bez grudek. Następnie dodajemy banana i dropy delikatnie mieszając.

Pierwszą porcję smażę na rozgrzanej patelni z łyżką oleju. Pozostałe już bez dodatkowego tłuszczu.




6 komentarzy:

  1. do tego syrop klonowy albo banany i jestem w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banan w środku już dodany :D A syrop na pewno się sprawdzi :)

      Usuń
  2. W takim razie jestem pierwszym dzieciakiem! Wyglądają bosko. I jeśli smakują jak wyglądają właśnie.. To wchodze w to ;)
    Niezła sterta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu każdy z nas ma coś z dziecka :)
      Sterta spora a znikła bardzo szybko :)

      Usuń
  3. Bananowe pancakes robiłam, ale nie z dropsami czekoladowymi, a przecież czekolada i banan to doskonałe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą porcje smażyłam tak jak pisałaś w przepisie. Wyszło super! A co z tą łyżką, jak długo ma się tak smażyć? Brakuje mi już oleju

    OdpowiedzUsuń