poniedziałek, 8 grudnia 2014

Mokka karmeLova ;)


Stwierdziłam że na blogu zdecydowanie brakuje przepisów na kawę tym bardziej że ją uwielbiam i wypijam duże ilości dziennie ;)
Dziś przepis na mokkę karmeLovą :) Mokka jest to rodzaje kawy latte. Składa się z espresso, gorącego mleka i czekolady. Ja użyłam czekolady karmelowej Wedla. Tradycyjnie mokka jest bez piany ja odrobinę spieniłam mleko ale nie jest to konieczne. Espresso zależne jest od tego jak mocną kawę pijecie. Ja do zrobienia kawy użyłam karmelowej Douwe Egberts. 

Składniki na 2 kawy (ok. 200ml jedna):

  • 12 kostek czekolady karmeLove E.Wedel (klasyczna bez dodatków)
  • 100 ml espresso z 4 łyżeczek kawy 
  • ok 300 ml gorącego mleka


Czekoladę roztapiamy w gorącej kąpieli i 3 łyżkami mleka. Do czekolady dodajemy zaparzone espresso i mieszamy.

Nalewamy do szklanek kawę. Dopełniamy gorącym mlekiem ( u mnie troszkę pianki zrobionej spieniaczem ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz