wtorek, 2 lutego 2016

Domowa granola kokosowa




Już dawno kusiło mnie żeby zrobić sobie taką domową granolę. Która na prawdę będzie zawierała sporą ilość orzechów i nie będzie miała milion kcal ze względu na dużą ilość cukru. Przepis na taką z dodatkiem kokosu. Dzisiaj zajadałam z mlekiem. Jutro będzie jogurt :)

Składniki:
  • 13 łyżek płatków owsianych górskich
  • 5 łyżek słonecznika łuskanego
  • 4 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżki orzechów laskowych
  • 2 łyżki migdałów 
  • 3 łyżki miodu
  • 2 łyżki oleju kokosowego


Najpierw wymieszałam olej z miodem.

Następnie do miski wrzuciłam wszystkie składniki dodałam płynną mieszankę. Dokładnie wymieszałam

Na blachę taką z piekarnika nałożyłam papier a następnie równomiernie rozłożyłam granolę.

Piekłam ok. 20 min w temp 180st C. Przemieszałam dwa razy żeby się nie przypaliła.

Zajmuje to tylko chwilę a jest o niebo lepsze i zdrowsze :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz