poniedziałek, 8 czerwca 2015

Kuskus ze szparagami i kurczakiem bazyliowo-cytrynowym




Takie proste lekkie danie dziś wam polecam :) Tylko trzy składniki, dobry smak.. Warzywa są, mięso jest i pyszna kasza także. Przygotowanie zajmuje tyle ile upieczenie kurczaka, całość gotowa w jakieś 15 min.

Składniki:

  • kasza kuskus ok. 3/4 szklanki
  • 1 pierś z kurczaka
  • 6-7 szparagów zielonych
  • przyprawy
  • olej bazyliowo-cytrynowy


Kurczaka pokroić w kostkę przyprawić ulubionymi przyprawami i podsmażyć. Ja zrobiłam to na oleju bazyliowo-cytrynowym dzięki temu kurczak był soczysty i aromatyczny.

Szparagi ugotować al dente główkami do góry. Ugotowane pokroić na 3 części.

Kuskus przygotować jak w przepisie na opakowaniu.

Wszystkie składniki wymieszać i gotowe :)



4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomysł na obiad :) Zdecydowanie moje smaki :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń