niedziela, 29 października 2017

Domowa pasta jajeczna




Już od jakiegoś czasu za mną chodziło żeby sobie zrobić taką domową pastę jajeczną, gdzie będzie prosty skład i większą cześć będą stanowiły jajka. Ostatnio jak spojrzałam na skład tych sklepowych past to byłam przerażona.. Taki tam syf, że szkoda gadać... Polecam więc moją pyszniutką i idealną do świeżutkiego chrupiącego pieczywa pastę jajeczną.

Składniki:
  • 10 jajek
  • pęczek szczypiorku 
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu greckiego
  • 2 łyżeczki musztardy
  • sól i pieprz do smaku

A teraz jakże skomplikowane przygotowanie ;)
Jajka gotujemy na twardo. Obieramy i drobno siekamy. Ja tak zaczęłam a skończyło się tak, że pokroiłam jajka w plasterki i przetarłam przez sitko, którego zdjęcie macie poniżej.

Następnie do posiekanych jajek dodajemy majonez, jogurt, musztardę i posiekany drobniutko szczypiorek.

DELIKATNIE mieszamy całość i doprawiamy do smaku.
Teraz tylko wystarczy nałożyć pastę na pieczywo i zajadać.

Gotową pastę przechowywać należy w lodówce, w szczelnie zamkniętym pojemniku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz