niedziela, 26 kwietnia 2015

FIT śniadanie czyli kasza owsiana i otręby gryczane z borówkami




Zawsze gdy mam popołudniową zmianę w pracy staram się zjeść porządne śniadanie. Owsianka jest dobra ale nudo tak jeść ją codzienne. Przy okazji ostatnich zakupów znalazłam w sklepie kaszę owsianą której jeszcze nie jadłam. Stwierdziłam że pewnie będzie dobra z mlekiem i się nie pomyliłam. Dorzuciłam mrożone borówki, które zresztą już się pojawiają w sklepach :)

Składniki:

  • 350-400 ml mleka
  • 5-6 łyżek kaszy owsianej
  • 1 łyżka otrębów gryczanych prażonych
  • garść borówek
  • 1 łyżka syropu z agawy
  • na wierzch jagody goji (opcjonalnie)


Kaszę owsianą gotujemy z mlekiem na małym ogniu aż mieszanka zgęstnieje. Dodajemy otręby i syrop z agawy.
Borówki gdy odrobinę się rozmrożą rozgniatamy widelcem.

Kaszę przekładamy warstwą borówek i zajadamy. Można podawać również w salaterkach ;)



4 komentarze: