poniedziałek, 15 maja 2017

Daktylowe kulki mocy z żurawiną







Tak jak obiecywałam będzie więcej fit czy jak kto woli zdrowych słodkości. W internecie można teraz znaleźć mnóstwo przepisów na takie pyszności. Ja wrzucam Wam swoją wersję. Kulki są smaczną alternatywą dla ciastek. Są słodkie dzięki daktylom. Polecam Wam kupienie daktyli niesłodzonych i bez dodatku olejów. Ja swoje zamówiłam on-line. Nie dość że tańsze to jeszcze zdrowsze. Dobra zabierajcie się do roboty bo przepis bajecznie prosty i smaczny ;)

Składniki:
  • 1 szklanka suszonych daktyli
  • 1 szklanka płatków owsianych górskich
  • garść żurawiny
  • 3 łyżki wiórek kokosowych


Daktyle należy wcześniej namoczyć w wodzie. Ja moczyłam swoje jakieś 6h.
Odsączamy daktyle z wody. Wrzucamy do rozdrabniacza lub blendera i miksujemy. U mnie zostały kawałki daktyli, nie miksowałam ich na gładki krem.

Żurawinę posiekać na mniejsze kawałki.

Następnie dodajemy pozostałe składniki i lepimy kulki wielkości orzecha włoskiego. Ja swoje przechowywałam w lodówce ;)




1 komentarz: