niedziela, 12 listopada 2017

FIT Ciasteczka z amarantusem ekspandowanym / BLW



Przepis na szybkie ciasteczka przypadnie do gustu tym którzy szukają pomysłu na FIT przekąski. Ja jednak zrobiłam je dla mojego syna, który jest póki co wielkim niejadkiem.. Są bardzo szybkie w przygotowaniu co ważne zarówno dla mam jak i dla osób zabieganych :) Wystarczą zaledwie 4 składniki i mamy doskonałą przekąskę.

Ja zaczęłam je podawać synkowi po 11 miesiącu.

Składniki:

  • 2 szklanki amarantusa ekspandowanego
  • 2 jajka
  • 4 łyżki syropu z agawy (lub innego słodzidła)
  • 1/2 banana

Banana rozgniatamy widelcem by powstała "papka" :)
Jajka mieszamy w misce, następnie dodajemy amarantus i syrop.
Wszystko składniki dokładnie łączymy.

Na balszkę wyłożoną papierem do pieczenia wykładamy porcję ciasta i rozpłaszczamy.

Pieczemy 10-15 minut na 180st C. Obserwujcie bo czas pieczenia zależy od piekarnika. Ciasteczka powinny się zarumienić i być twarde.


2 komentarze: