środa, 25 czerwca 2014

Fit sałatka z jajkiem i sosem jogurtowym czosnkowo-paprykowym



Kolejna propozycja lekkiej sałatki na lunch czy kolację. Dzięki temu że są w niej jajka spokojnie można się najeść ;)

Składniki:
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 1-2 ogórki gruntowe
  • 6 pomidorków koktajlowych
  • 4 rzodkiewki
  • mix sałat (ilość dowolna ja dałam 1/2 opakowania)
  • 1/2 papryki czerwonej

sos jogurtowy:
  • 100-150g jogurtu naturalnego
  • 1/2 łyżeczki czosnku granulowanego 
  • 1/4 łyżeczki mielonej czerwonej papryki słodkiej
Jajka ugotować na twardo. Obrać i przekroić na ćwiartki.

Ogórki i rzodkiewki pokroić w plasterki.

Paprykę pokroić w kostkę.

Pomidorki każdy "na cztery".

Warzywa jakkolwiek pokroicie będzie pycha! ;)

Ja wsypałam do miski mix sałat i na nich układałam pozostałe warzywa i jajka na końcu polałam sosem.

Sos: wszystkie składniki mieszamy i polewamy sałatkę.



1 komentarz:

  1. To pyszny sposób na dostarczenie organizmowi witamin i minerałów, a jednocześnie utrzymanie niskiej ilości kalorii. Przygotowując fit sałatkę, nie tylko dbasz o swoją sylwetkę, ale także wspierasz ogólne samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń